Direct aanmelden?

Bent u dental professional, maar nog geen lid? Meldt u dan aan.

Aanmelden

Wachtwoord kwijtgeraakt?

Klik hier


Op zoek naar een nieuwe collega?
Log snel in en bekijk de laatste Speurders!

lees verder

HD: Alg Info over e-mail


Heeft DentalPlaza een webmail mogelijkheid, zodat ik bijvoorbeeld mijn emails in het buitenland kan bekijken?

Ja dat is mogelijk. Wanneer u de beschikking heeft over een computer met een internet dienstverlening kunt u met uw "@interestate.nl" email adres uw mail bekijken. Ga hiervoor naar http://webmail.dentalplaza.nl U moet hiervoor inloggen met uw InterEstate inlog gegevens

Wat zijn de adressen van de mailserver?

Server voor inkomende emails is : mail.interestate.nl
Server voor uitgaande emails is : mail.interestate.nl

Kan ik mijn emails ophalen als ik geen gebruik maak van de internet dienstverlening van InterEstate.?

Dat is geen enkel probleem, ongeacht u met welke internet dienstverlening (provider) u inbelt.

Ik gebruik het InternEstate mail programma, maar deze werkt niet meer

Het InterEState mail programma is niet meer in ontwikkeling. De programma's als Microsoft Outlook en Outlook Exress bieden veel meer functionaliteiten, daarom zal er geen versie van het InterEstate mail programma uitgebracht worden. U kunt het mail programma nog wel blijven gebruiken.

Bij het ophalen van de mail via InterEstate mail krijg ik de foutmelding 'Er is een onbekende fout opgetreden'

Het komt te vaak voor dat de headerinformatie van een e-mail niet volgens de universele standaarden is opgemaakt, omdat InterEstate mail gedateerd is kan het programma hierop vastlopen.


Terug

Copyright © 2018 DentalPlaza. All Rights Reserved. | Privacy Statement


BarTrack®
BarTrack is de enige complete scanoplossing speciaal ontwikkelt voor de druk bezette Dental Professioneel, bestellen, informatie opvragen, registreren...

lees verder

Helpdesk vragen?


lees verder