Direct aanmelden?

Bent u dental professional, maar nog geen lid? Meldt u dan aan.

Aanmelden

Wachtwoord kwijtgeraakt?

Klik hier


Op zoek naar een nieuwe collega?
Log snel in en bekijk de laatste Speurders!

lees verder

HD: Outlook Exp - Identiteiten instellen


Met de komst van extra e-mailaccounts komt ook steeds vaker de vraag, hoe om te gaan met z.g.n. Identiteiten onder Outlook Express. Hieronder treft u een stapsgewijs hoe dit in te stellen.
 
U klikt op Bestand -> Identiteit Instellen


U krijgt dan het volgende venster te zien.

Deze bestaat alleen uit de hoofdaccount. Om een nieuwe identiteit aan te maken klikt u op Identiteiten beheren.


In het venster wat nu verschijnt klikt u op nieuw.


In dit venster dient u de naam in te vullen voor diegene die deze identiteit wil gaan gebruiken.

U kunt eventueel wachtwoord verplicht aanvinken, zo kunnen de andere gebruikers van uw Outlook Express niet uw e-mail lezen.


Indien u gebruik maakt van deze optie krijgt u het volgende venster.Type hier een eigen gekozen wachtwoord in, en bevestig dit.
LET OP! PAS OP Onthoud dit wachtwoord goed.

Klik daarna op OK. Klik daarna nogmaals op OK.


U krijgt dan de optie: Wilt u overschakelen naar.....?

Kies hier voor Nee.


U komt terug in het hoofdvenster. Hier kunt u er voor zorgen dat wanneer Outlook wordt opgestart deze op start met uw identiteit.

Klik daarna op sluiten en start Outlook Express opnieuw op.


Vanaf nu krijgt u wanneer Outlook wordt gestart het onderstaande venster te zien.


Klik op de identiteit die is aangemaakt en vul eventueel het wachtwoord in.


U heeft nu uw eigen identiteit in Outlook Express. Hier kunt u dan vervolgens uw emailadres in toevoegen via de wizard.

Vergeet niet de identiteit af te melden. Anders is de kans groot dat de andere gebruiker(s) van de PC toegang krijgen tot uw e-mail.


Terug

Copyright © 2018 DentalPlaza. All Rights Reserved. | Privacy Statement


BarTrack®
BarTrack is de enige complete scanoplossing speciaal ontwikkelt voor de druk bezette Dental Professioneel, bestellen, informatie opvragen, registreren...

lees verder

Helpdesk vragen?


lees verder