Direct aanmelden?

Bent u dental professional, maar nog geen lid? Meldt u dan aan.

Aanmelden

Wachtwoord kwijtgeraakt?

Klik hier


Op zoek naar een nieuwe collega?
Log snel in en bekijk de laatste Speurders!

lees verder

HD: Outlook Express V5 - Instellingen

Deze pagina kunt u stapsgewijs doorlopen om uw mailaccount optimaal in te stellen voor het  mailprogramma Microsoft Outlook Express Versie 5.  

Je kan de accountgegevens op de volgende manier bekijken.

Kies voor Extra en dan vervolgens Accounts

 

 

 

 

 

 

Onder het Tab-blad E-Mail staat indien goed ingesteld mail.interestate.nl.

Dubbelklik op mail.interestate.nl of druk op Eigenschappen voor de instellingen. 
 

 

 

 

 


 
Bij Gebruikergegevens vult u het volgende in:

Naam: Uw volledige Voor en achternaam
Organisatie: Eventueel uw bedrijfsnaam
Emailadres: Uw volledige E-mail adres (gebruikersnaam@interestate.nl)
Antwoordadres: Indien u een ander antwoord e-mail adres wenst, moet u deze hier vermelden

De optie Account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie moet aangevinkt zijn.

Klik vervolgens op Servers

 

 

 

 

 


 
De Servers moeten de uitgaande (smtp-server) en inkomende (pop3-server) zijn ingevuld.
Bij Server-type voor inkomende e-mail moet POP3 staan

Voor de inkomende e-mailserver(POP3) vult u in: mail.interestate.nl
Voor de uitgaande e-mailserver(SMTP) vult u in: mail.interestate.nl

Voor de accountnaam vult u in: uw gebruikersnaam zonder @interestate.nl
Voor het Wachtwoord vult u in: uw wachtwoord die op de brief vermeld staat.

Klik vervolgens op het tabblad Verbinding

 

 

 

 

 

 

Bij geavanceerd staan de poortnummers ingesteld. Wijzig hier niets.

Klik vervolgens op Toepassen en daarna op OK.


Terug

Copyright © 2018 DentalPlaza. All Rights Reserved. | Privacy Statement


BarTrack®
BarTrack is de enige complete scanoplossing speciaal ontwikkelt voor de druk bezette Dental Professioneel, bestellen, informatie opvragen, registreren...

lees verder

Helpdesk vragen?


lees verder